Membres

dimanche 19 août 2012

Did you guess right:-)?


Hello all! Thank you to those who played and entered our Guess the Cupcake Competition, it is now time to see if you guessed who made which card for our Birthday Challenge! Here is mine...

Bonjour à tous! Merci à celles et ceux qui ont participé à notre compétition "Trouvez le Cupcake", voici maintenant l'heure de voir si vous aviez deviné juste... Voilà la carte que j'ai faite...


I really like the sentiment frame idea, which is not mine of course!!! I first saw it on Pam's blog. She has made a great tutorial to show how she positions her sentiments and also makes the most gorgeous cards, her blog is HERE!

J'aime beaucoup l'idée du cadre avec les sentiments, idée qui n'est pas la mienne, mais celle de Pam! Elle a fait un super tutoriel sur le sujet et fait aussi des cartes splendides, son blog est LA!

Stamps: CC Designs Cupcake Belle and Sweet Sentiments
Colouring: Copics on Make It Colour Blending Card

I'll see you tomorrow for the new challenge at Cupcake! Thank you very much for your visit, have a lovely evening! 
Je reviens demain pour le nouveau challenge de Cupcake! Merci beaucoup pour votre visite! Bisous,
Hugs
Delphine xx

12 commentaires:

  1. Hi hi youpiiiiiiij'avais deviné !!! lol
    j'adore j'adore ! rose et marron le rêve!
    je l'i vu le tuto de Pam, tu as le guide? moi j'ai pas encore essayé mais je trouve ça super
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  2. Superbe carte toute en simplicité comme j'aime. Bravo !

    Bizzz...
    Cath.

    RépondreSupprimer
  3. Gorgeous card Dlephine, such a sweet image and your colouring is wonderful.

    Hugs Sue

    RépondreSupprimer
  4. Elle est absolument magnifique!!!! Ton coloriage est toujours à la hauteur et j'adore ton style simple et élégant! Bises, Brigitte

    RépondreSupprimer
  5. Hi Delphine, I didn't enter but I was pretty sure that was your card!

    Kat xx

    RépondreSupprimer
  6. Fabulous card Delphine. I love, love, love the CAS design and beautifully coloured image. hugs, Pat K.x

    RépondreSupprimer
  7. Superbe ta carte, j'aime beaucoup le souhait tout le tour de ta carte! bravo!
    Nadyne xx

    RépondreSupprimer
  8. Just gorgeous Delphine!!!
    XXX Heidy

    RépondreSupprimer
  9. Hello,
    c'est effectivement une super idée le cadre avec le message. Ta carte est superbe, j'adore l'association rose et marron.
    Biz
    Nathalie

    RépondreSupprimer
  10. I knew that one was yours !!! Gorgeous image and colouring and I do love the "frame" sentiment ! Hugs, blessings and love from Catherine

    RépondreSupprimer
  11. YES, I did!!! Adorable creating Delphine! love how you colored her and stamped the words!

    RépondreSupprimer
  12. I knew it was you!! I love the frame sentiment. Maybe I should try this. Thanks so much for your hard work at Cupcake for this. xx

    RépondreSupprimer