Membres

mercredi 18 décembre 2013

Snow Cute:)!


Hello everyone! I am back with a CC Designs card for the new challenge at Deep Ocean where the theme is "Something Old", sponsored by The Ribbon Girl offering a £10 Gift Voucher to the store. 

Bonjour à tous! Me revoilà avec une carte CC Designs pour le nouveau challenge de Deep Ocean où le thème est "Quelque chose de vieux/pas neuf", sponsorisé The Ribbon Girl par qui offre un bon d'achat de £10.


Stamp: CC Designs Snow Cute
Colouring: Pastel pencils on Daler Rowney
DPs: LOTV
Die: CC Cutters It's Snowing Die
Other: Pearls

Well the old element on my card is not the super cute stamp or the die who are new at CC Designs, but the papers, from over a year ago:)

Ce qui n'est pas récent sur ma carte n'est pas le tampon adorable ou la découpe qui viennent de sortir chez CC Designs, mais les papiers LOTV qui ont plus d'un an:)

Challenges I am entering:
The Paper Shelter - Anything Goes
Top Tip Tuesday - Snowflakes
Papertake Weekly - Christmas

Thank you very much for your visit, have a great day! Merci de votre visite! Bises,
Hugs 
Delphine xx

5 commentaires:

  1. J'a do re !!! je viens de m'acheter ces papiers iiii
    j'adore les couleurs de ta carte et le coloriage évidemment
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  2. Trop mimi ! J'adore ! J'en profite pour te souhaiter de joyeuses fêtes de fin d'année !

    BiZZZ...
    Ta FnO !

    RépondreSupprimer
  3. Snow adorable! I treated myself to this stamp and have been using it for gift tags, it is irresistible and such fun to colour. LOVE what you have done hunny, and the colour combo is perfect. Brilliant, awesome and flawless. Yeah, I think I like it, lol Hugs xx

    RépondreSupprimer
  4. Ah such cute little snowmen and I do like that die, very pretty
    Jane xx

    RépondreSupprimer
  5. très mimi cette carte! bises

    RépondreSupprimer