Membres

jeudi 9 août 2012

Girls Secret Swing - MIC DT


Hello all! Today I'm showing you Make It Crafty DT card, featuring one of the adorable new images which I just love! Last time I coloured one of the same series I used my Copics, but I also love the look of those images in pencil, so this one is coloured in Polychromos...

Bonjour à tous! Je vous montre aujourd'hui la carte que j'ai faite pour Make It Crafty, avec une des toutes dernières images disponibles que j'adore! La dernière fois, j'ai colorié au Copic une image de cette série, mais j'aime aussi beaucoup le rendu au crayon, donc Polychromos aujourd'hui...


This image is Girls Secret Swing -  I love the look on their faces! I have kept my card simple, only added a punched border and a ribbon, 3 pearls instead of a sentiment, and my favourite Make It Crafty Chipboard, an Ornate Corner. Simples:-)!

L'image s'appelle Girls Secret Swing - j'adore l'expression de leurs visages! Une carte toute simple, une bordure perforée, un ruban, 3 perles à la place du sentiment et mon chipboard préféré, un coin Ornate Corner. Simple:-)!


Challenges I am entering:
Crafts and Me - Use a Digi
Anything Goes - Summer Days

There are some super cute little angels available at the store too, you can take a look HERE! Thank you very much for your visit, enjoy the rest of your day!

Il y a aussi des petits anges craquants disponibles à la boutique, vous pouvez les voir ICI! Merci de votre visite et bonne journée! Bisous,
Hugs
Delphine xx

19 commentaires:

  1. OMG....your coloring is phenomenal! I'm trying to figure out what you sprayed (?) on your colored image.
    Such an utterly gorgeous card!!!

    RépondreSupprimer
  2. This is gorgeous. I love the image and you have coloured it so beautifully. The layout is wonderful too.

    Sue

    RépondreSupprimer
  3. Simples. But faberoony simples! :)
    xxx

    RépondreSupprimer
  4. J,aime tellement le rendu au crayon, je suis aussi une fan de copic,mais la chaleur du pigment de crayons de bois ne peut être égalée. Tu as colorié cette image a merveille Delphine, j'adore toujours la simplicité de tes cartes, laissant toute la place à l'image. Ravissant!

    RépondreSupprimer
  5. Just so simply beautiful Delphine. Really stunning :)

    RépondreSupprimer
  6. What a cue card and beautiful colord Delphine!!
    XXX Heidy

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful and sweet,fab work.

    Wish you a lovely weekend.

    Hugs Merethe

    RépondreSupprimer
  8. Ooh I wonder what secret they are sharing - bet it's about the little boy with freckles! Another stunner hun, this is simply amazing. Hugs Sxx

    RépondreSupprimer
  9. Un travail de couleurs exceptionnel sur tes personnages. Félicitations !
    Tout en simplicité ! J'adore !

    Bizzz...
    Ta FNO !

    RépondreSupprimer
  10. The two little girls look gorgeous and I love your colouring.
    Lorraine x

    RépondreSupprimer
  11. Hello,
    comme d'habitude j'adore et comme tu le sais je suis vraiment fan du rendu au crayon!!!!
    L'image est vraiment mignonne.
    Biz
    Nathalie

    RépondreSupprimer
  12. I really like your card! The layout is really good, I love all the elements as I do your colouring - Copics or Polychromos, you're still the master! :)
    Hugs, Milla

    RépondreSupprimer
  13. oh wow delphine.adorable image and your colouring is fabulous ;D

    xx coops xx

    RépondreSupprimer
  14. ah ... bientôt mon tout ;) lol!
    j'adore ce coloriage et la carte est super élégante, il faut vraiment que j'essaye!
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  15. ta carte est superbe!!! j'adore ta coloration wow splendide!!!
    bravo!!
    Nadyne xx

    RépondreSupprimer
  16. c'est magnifique, comme toujours!

    RépondreSupprimer
  17. Totally gorgeous, your colouring is brilliant!
    Helen x

    RépondreSupprimer
  18. carte toute simple, mais oui !!! pour moi c'est encore de l art ce coloriage au crayon mais quel talent, je suis scotchée !

    RépondreSupprimer
  19. WOW, what a beautiful card! And your colouring is stunning!
    Thanks for joining us at Anything Goes!
    Hugs Annette

    RépondreSupprimer