Membres

mardi 17 septembre 2019

Some news...

Hello everyone,
Time has come for me to say goodbye to Blogger... and move to a new place - but I won't be far! I have wanted to make a different blog so that English and French would be clearly separated, to make reading a bit more pleasant - so I have finally done it! Everything is not completely perfect but I would be very happy if you felt like following my colouring journey on Stamp & Colour where you can follow and read everything in English:

Bonjour à tous,
L'heure est venue pour moi de faire mes adieux à Blogger... pour aller ailleurs ;)! Cela faisait un moment que je voulais avoir un blog qui permette aux visiteurs de tout voir en français ou tout voir en anglais, sans mélange des langues que je trouvais un peu pénible. C'est donc chose faite! Si vous avez envie de suivre mes petites aventures de coloriage, je serais très contente de vous retrouver sur Stamp & Colour, à cette adresse où toute la lecture se fera en français:

I will of course NOT delete my Blogger blog, but I will not be posting there anymore.

Je ne supprime évidemment pas mon blog Blogger, mais je ne publierai plus dessus.

Huge thanks to you my friends for your continued support and all your love through the years. Speak to you very soon!
BIG hugs,

Un énorme merci pour votre soutien durant toutes ces années et tous vos gentils mots. A très vite, j'espère! Bises,
Delphine

2 commentaires:

  1. Dear Delphine... I will be there. Sending Hugs & extra hugs to your sweet beagles.. Tracey xx

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. You're such a sweetheart Tracey <3 Thank you so much for you support and kind words <3 Definitely going to give your hugs to my sweet fur babies ;) Thank you! BIG hugs Delphine xx

      Supprimer