Membres

vendredi 7 juin 2019

Paperbabe Stamps NEW RELEASE and challenge!

 

Hello everyone! It's time for a new challenge with a Photo Inspiration at Paperbabe Stamps and also a new release!! It is awesome!! You can see the peeks on the Paperbabe Stamps blog HERE and HERE! Kim has created her wonderful art in smaller size and with less steps to make it easier for all those card lovers and I am so in love!! The new release will be available tomorrow in the shop

Bonjour à tous! Nouveau challenge chez Paperbabe Stamps avec une photo pour vous inspirer, mais aussi et surtout plein de NOUVEAUTES!! Vous pouvez tout voir ICI et ICI sur le blog Paperbabe Stamps - Kim a adapté ses tampons et pochoirs à un format carte, pour tout ceux qui sont fans de ce format, avec moins d'étapes pour rendre les créations rapides et plus faciles! J'adore tout ce qu'elle sort! Toutes les nouveautés seront disponibles demain dans la boutique!

Here is the Picture Inspiration for our challenge:
Voici la photo pour notre challenge:


And my card...
Et ma carte...


Stamps: Paperbabe Stamps Profile Face Left Dinky
Templates: Over Shoulder Long Wave Template
Colouring: Graph'O and Derwent Inktense on Canson Montval
Other: Gel pens and gold acrylic paint

I coloured everything using Graph'O watercolour pens, then added Inktense Pencils on top. I used the turquoise flower from the photo as inspiration for the colour of my background, the added gold splatters on it and the doodled flowers on her top.

J'ai tout mis en couleur au feutre aquarellable Graph'O que vous pouvez trouver dans ma boutique de coeur Paper-Break puis j'ai utilisé des crayons Inktense. J'ai utilisé la fleur turquoise de la photo comme inspiration pour la couleur de mon fond, les petites éclaboussures dorées dessus et les fleurs que j'ai dessinées sur le haut de ma petite dame.

Thank you very much for your visit, have a great day! Hugs,
Merci de votre visite et à bientôt!
Delphine xx

3 commentaires:

  1. superbe! très jolie colorisation!
    bisettes
    coc♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci beaucoup, c'ets super gentil! Bisous, Delphine

      Supprimer
  2. She is gorgeous. Love the background these new releases..Would love to own them... Thanks for the chance to win them..

    RépondreSupprimer