Membres

vendredi 2 août 2019

Paperbabe Stamps Challenge #99


Bonjour à tous! Nouveau challenge chez Paperbabe Stamps, avec une photo comme thème, à utiliser comme source d'inspiration!

Hello everyone! New challenge at Paperbabe Stamps, with a photo inspiration this time!


Je me suis inspirée des couleurs et du thème estival pour ma carte:

I used the summer colours as inspiration for my make today:


Stamps: Paperbabe Stamps Profile Face Left Dinky stamp set
Templates: Paperbabe Stamps Long Wavy Hair from Dinky Templates Set
Colouring: Graph'O watercolour pens on Canson Montval

J'ai tamponné un visage du set Profile Face Left Dinky à l'encre Versafine Smokey Grey et j'ai fait le contour des cheveux à l'aide d'un pochoir du set Dinky Templates Set. J'ai créé un fond et ai colorié ma dame au feutre aquarellable Graph'O.

I stamped a face from the Profile Face Left Dinky stamp set in Versafine Smokey Grey and traced aroung the Long Wavy Hair Template from the Dinky Templates Set. I watercoloured my lady and created my scene using Graph'O watercolour pens.

Merci de votre visite, on espère vous voir participer ICI! Bises,

Thank you very much for your visit, hope you will join us HERE! Hugs,
Delphine xx

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire